islam eagles
نكت شعبيه   ......... علي الطاير 3480i29
islam eagles
نكت شعبيه   ......... علي الطاير 3480i29
islam eagles
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت شعبيه ......... علي الطاير

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ENG
aDmin
ENG

ذكر عدد المساهمات : 877

نكت شعبيه   ......... علي الطاير Empty
مُساهمةموضوع: نكت شعبيه ......... علي الطاير   نكت شعبيه   ......... علي الطاير I_icon_minitimeالأحد أغسطس 30, 2009 9:33 pm

مريض راح للدكتور يشتكي من صداع فسأله الدكتور انت لما تنام يكون الشباك مفتوح او مقفول قال المريض مقفول قال الدكتور سيبه مفتوح ونام تاني يوم جاء المريض فساله الدكتور راح الصداع قال له الصداع راح والمكيف راح والثلاجة راحت و,,,,,

مره واحد بيقول لواحد صاحبه اسكت مش انا حماتى ماتت امبارح قاله لا حول الله يا رب ماتت ازاى الست دى قاله وانا واقف معاها فى البلكونه وقعت من الدور الخامس قاله لا حول الله يا رب دى موته وحشه قوى قاله لا ماهى ماوقعتش على الارض قاله امال ماتت ازاى قاله وقعت على سلك الكهرباء قاله يا ساتر يارب دى موته وحشه قوى ماتت من الكهرباء طبعا قاله لا يا عم ماهى الكهرباء كانت مقطوعه قاله امال ماتت ازاى بس قاله اصل السلك نطرها فى حمام السباحه قاله لا اله الا الله ماتت غرقانه قاله بس يا عم اعوز بالله ماهو اول ما نزلت فى الميه الطشه رفعتها على منط الحمام وطلعت عندى فى البلكونه تانى قاله امال انت بتقول ماتت ازاى قاله اصلى لما زهقت قمت خانقها بس بقه يا عم

واحد ضابط مظلات امه حلمها ما بيخيبش. كان عنده عرض أمام الوزير .....قالتله بلاش تنط عشان أنا حلمت ان البراشوت مش هيفتح. المهم جه ينط .... خاف وافتكر فزميله سأله أيه الحكاية؟؟ فلما قاله رد عليه زميله ....ولا يهمك خذ البراشوت بتاعي وهات البراشوت بتاعك. نط صاحبنا وفتح البراشوات ..أتفتح معاه شوية ولقى زميله نارل بسرعة وبيصرخ . الله يخرب بيت أمـــــــــــــــك

فى واحد احول تزوج على مرته لقاها هى

فى ثنين فى السجن محكومين وممنوع عليهم التدخين وحد منهم حيخرج بعد كم يوم فقاله صديقة لما تخرج من السجن نبيك كل متولع سجارة تولعلى وحد انا كمان وخرج وكان يولع فى سجارتين مع بعض والناس بتسئل ليش مولع سجارتين مع بعض فحكالهم على القصة انا مدى كامة لصديقى فى السجن وبعد فترة صار بيولع سجارة وحدة فسئلت الناس هل صديقك هلى فى السجن مات فقال لا بل انا اقلعت عن التدخين وهذة سجارة صديقى

فيه اثنين صعيده بيلعبوا شطرنج الملك مات مشلول

بوش الرائيس الامريكى لقى مصابح علاء الدين وطلع الجنى قال بوش للجنى اعطيك 250 مليون دولار وتقول وين مكان اسامه بن لادن الجنى قاله لبوش اعطيك انا 500 مليون دولار ان قلت وين مكان اسمه بن لادن
https://eng30.yoo7.com
el ghaly
K.E.E.EL
K.E.E.EL
el ghaly

ذكر عدد المساهمات : 710
محل الاقامه : محلة حسن

مُساهمةموضوع: رد: نكت شعبيه ......... علي الطاير   نكت شعبيه   ......... علي الطاير I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 09, 2009 12:44 pm

الســـلام عليــكم ورحمــــه الــلــه وبركاتــــــــه

بــــــــــاركــــــــــــ الــــــلــــــــــــه فــــيــــــــــك

مشـــكور على الموضــــوع الجميـــل

والطــرح المميــز وف انتـــظار

جــديـد مــواضيـــــعــك .

الـــــغـــــالـــــــــــي
http://new.el-ahly.com/
Hossam Hassan
نسر فعال
نسر فعال
Hossam Hassan

ذكر عدد المساهمات : 234
محل الاقامه : محله حسن

مُساهمةموضوع: رد: نكت شعبيه ......... علي الطاير   نكت شعبيه   ......... علي الطاير I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 09, 2009 5:02 pm

شكرا على النكت الجامدة دي
ومنتظرين المزيد
zeZO
نسر نشيط
نسر نشيط
zeZO

ذكر عدد المساهمات : 76

مُساهمةموضوع: رد: نكت شعبيه ......... علي الطاير   نكت شعبيه   ......... علي الطاير I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 10, 2009 4:29 pm

نكت شعبيه   ......... علي الطاير 683809 نكت شعبيه   ......... علي الطاير 67530 نكت شعبيه   ......... علي الطاير 75262

نكت شعبيه   ......... علي الطاير 70162

نكت شعبيه ......... علي الطاير
صفحة 1 من اصل 1